Od 1. dubna 2020 se upravil zákon o elektronické komunikaci. Zlepšuje práva spotřebitelů a usnadňuje převod na jiného operátora. Doba převodu se zkracuje na 3 pracovní dny. Návod, kde naleznete kód OKU (ověřovací kód účastníka) u svého operátora najdete níže v článku.
T-Mobile
Jít na www Můj T-Mobile a přihlásit se. Najet myší na lištu na slovo Smlouva (1.), vyskočí rozbalovací menu, kliknout na Přehled smluv (2.). Dole je „Zobrazit Ověřovací kód účastníka (OKU)“ (3.), kliknout na to a řídit se podle pokynů na obrazovce.


Vodafone
Jít na www Můj Vodafone a přihlásit se. Kliknout na Služby (1.) a pak rolovat myší dolů až na sekci Ostatní, kde jsou „kódy pro přenos čísla“ (2.) a dále dle pokynů na obrazovce.

O2
Jít na www Moje O2 a přihlásit se. Kliknout na tarif (1.) v sekci Moje služby. Dále rolovat myší úplně dolů a kliknout na „Zobrazit ověřovací kód účastníka (OKU)“ (2.) a řídit dle pokynů na obrazovce.

